ATLASSIAN JIRA SOFTWARE

Ideálny softvér pre Váš IT alebo projektový tím

Sledovanie problémov a incidentov – Správa úloh – Profesionálny projektový manažment

ČO JE  JIRA SOFTWARE ?

Softvér Jira od spoločnosti Atlassian bol vytvorený pre agilné tímy vývoja projektov a softvéru.

Je vhodný na použitie vo všetkých fázach projektu od počiatočného vytvorenia koncepcie až po živý bežiaci reálny projekt. Podporuje metodiku Scrum aj Kanban.

Softvér Jira Software Vám umožňuje plánovať, zaznamenávať, koordinovať a monitorovať problémy, prideľovať úlohy, stanoviť priority a riadiť ich riešenia. A pridaním Jira Service Desk helpdeskového riešenia založeného na Jira, výrazne zvýšite svoju dôležitosť každodenného používania softvéru Jira.

Zaujímate sa o riadenie projektov bez metodiky Scrum a Kanban? Vyskúšajte Jira Core pre obchodné alebo iné biznis tímy!

Funkcie, prínosy a typické aplikácie

 

Nastavujete, prideľujete a určujete priority úlohám

Definujete požiadavky

Zobrazujete procesy

Spravujete poruchy a incidenty

Monitorujete priority

Ste stále v kontakte s tým, čo sa deje

Sledovanie problémov a požiadaviek

Vývoj softvéru

Help Desk / Call centrum

Projektové platformy

Vývoj produktov

Sledovanie chýb

Procesy vyžadujúce povolenie alebo schválenie

Manažment nápadov

Správa IT služieb podľa ITIL (incidenty, problémy)

JIRA SOFTWARE Server ceny:

Počet užívateľovKomerčná verziaŠkolská verzia
1-1010 $10 $
11-252500 $1250 $
26-504500 $2250 $
51-1008300 $4150 $
101-25016500$8250 $
251-50024800 $12400 $
501-200030400 $15200 $
2001-1000038000 $19000 $
10000+45500 $22750 $

Komerčné licencie na softvér sú trvalé a zahŕňajú 12-mesačnú údržbu (aktualizácie / podpora) začínajúc dňom nákupu.

Pri obnove licencie na ďalší rok zaplatíte iba 50 % z aktuálnej cenníkovej ceny licencie a získate technickú podporu a aktualizácie softvéru.

Atlassian produkty na riešenie riadenia projektov a úloh môže každý Váš manažér použiť na plánovanie, sledovanie a podávanie správ o práci. Podporujú prácu Vašich tímov, sú optimalizované tak, aby vyhovovali ich potrebám. Výkonná podpora SLA, konfigurovateľné okruhy pre neúplné úlohy, reportovanie v reálnom čase a mnoho ďalších funkcií pre Vašich operátorov, či servisný tím

Od nás pre Vás

Naším vyhradeným zákazníkom ponúkame priamu podporu špecialistov na najvýkonnejšie servery. Zavolajte exkluzívnu linku podpory kedykoľvek.

Kontaktujte nás